Jump to content

Batteriet tømmes like kjapt uten bruk som med


bassetjeger

Recommended Posts

Heisa. Har en Garmin ny i fjor høst, som nå lader seg ut like fort når den ikke er i bruk, som om den skulle være koplet på. Jeg fulladet opp i går kveld, da jeg tok på båndet i morges var det fullstendig tømt! Ergerlig! Nå sitter jeg her og venter på lading, mens bikkja piper... Halsbåndet har garantert vært avslått i natt. Kanskje emnet er behandlet tidligere her (mange sider å bla i), men kan noen bistå med et svar? Reklamasjon?

Link to comment
Share on other sites

Riktig El Gringo.

 

Utrolig at det går an å slippe et slikt produkt ut på markedet med en så åpenbar feil. Selv om det enkelt rettes med en oppdatering er det mange som har havnet i trøbbel uten strøm på båndet før de var klar over feilen.

For dårlig etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok faktisk fra hverandre hele skiten i går kveld, renset for møkk etc, og satte sammen. Ladet helt opp, slo av, og lot det ligge over natta som sist. Når jeg slo på peileren i dag, var alt helt ok. Batteriet var fulladet. Kanskje var det en eller annen liten detalj som "sugde" strøm. Uansett er det kanskje lurt å oppdatere programvaren? Jeg oppdaterte etter kjøp, fordi den skapte problemer, men etter den tid, har peileren funket bra - helt til batteriproblemene - som nå ser ut til å være løst :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...