Jump to content

Sår albue


Marthineb

Recommended Posts

Skyter dfs skyting, skyter bare ligg foreløbig, albuen min er sinnsykt sår til tider (venstre albue ). Noen som har tips til at den ikke skal være så sår ? Bruker albue-beskytter uttapå jakka, og sånn skyttergenser med polstring på albuene.. Noen tips eller veit hva det er ?

Link to comment
Share on other sites

Det er dessverre heilt normalt, og kjem av det ufråvikelege faktum at venstre albogespiss i liggande skytestilling er belasta med temmeleg stor vekt fordelt på eit lite punkt. Det er stort sett to ting som kan hjelpe:

 

1: Polstring. Pass på at innsida av undertøyet er glatt (ikkje for grov struktur), mjukt og utan saumar på albogespissen. Om du treng ekstra polstring har dei fleste sportsforretningar albogebeskyttarar av neopren berekna på å støtte opp albogen. Ikkje bruk dei med store puter - neoprenstoffet er nok i seg sjølv, og fungerar vel så godt som utvendig albogebeskyttar. Her er eit døme på slike: http://www.gmax.no/produkt/108681(BC_1)/rehband-basic-line-elbow-support/

2: Skytestilling. Det går an å justera litt på liggestillinga slik at trykket blir litt betre fordelt. Du kan prøve om det hjelper å flytte albogen litt mot høgre (meir under børsa). Det gjer at du får trykket litt på sida av sjølve spissen, men det må prøvast ut for den enkelte skyttar.

 

Lykke til, og kom gjerne med tilbakemelding om du finn noko som hjelper!

Link to comment
Share on other sites

Hva med å prøve et par compeed gnagsår plaster? Har selv tenkt på det flere ganger men plutselig så var det ikke vondt lengre.

Kjente det en gang i sommer på ligg da jeg trente helmatch, etter 20 skudd så blei det så vondt at jeg mista konsentrasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, har prøvd sånn albuebeskytter som du sendte meg, da sovna armen min etter ei lita beite, men hva trur du om det her? http://www.eiriksolheim.no/albue/studen ... n-bursitt/" target="_blank kunne jo linge litt på "student albue".

Det er viktig at beskyttaren er stor nok - og for ein skyttar betyr det "for stor" i normal samanheng.

 

Det kan nok vera noko med den "studentalbogen", ja...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...