Jump to content

skinne med for mye tilt.


sselg 1971

Recommended Posts

hei.har fått et fryktelig hodebry med min shultz og larsen.fikk montert en picatynni skinne oss magnum hansen.da jeg fikk gjort dette haddde jeg en zeiss 3-12x56 med bdc. å da fant han ut at med to kaliber som jeg bruker.6.5x55 og 300 wm. så måtte jeg på ei 30 moa. skinne for å få utnytta klikkene max.der va saken greit.men så bytta jeg til en zeiss 6-24x56 å da starta helvete.når kikkkerten var skrudd helt ned med 300 pipa så var jeg over 20 cm for høy på 100 meter og 10 cm på 200meter.så ringte jeg han å lurte på om det var noe å gjøre men fikk som svar at jeg måtte få laga meg ei ny skinne.ringte så til arendal på jakt og friluft å spurte.Dem sa at de fantes skims å sendte meg noen.men har jo ikke lyst å miste bruksområde til kikkerten.langhold og jakt er den ment for.men vet ikke hva dem har brukt å festa dette med men får ikke skruene løs.vet ikke om det er loctite eller lim det er festa med.nå er spørsmålet om jeg skal kjøpe meg en annen montage eller jeg skal skimse viss jeg klare å få løs skinna.håper på at de er noen der ute som kunne jelpe meg med denne problematikken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...