Jump to content

Problem med å kjøpe disse fra USA?


alecspec

Recommended Posts

Hei

 

Vurderer å kjøpe en av disse to siktene.

 

Bushnell Elite 3200 4-12x 40 mm

 

Eller

 

Leopold VXII 3-9x 42

 

Er det noe problem å bestille fra USA?

 

Er jo så utrolig mye billigere.

 

Har hørt noe om at enkelte sikter kan bli tatt i tollen og destruert.

Vet ikke om det er tilfellet for disse to siktene?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri hatt problemer med å kjøpe kikkertsikter fra USA. Så lenge de ikke har NATO serienr (mener jeg det var) og sånn så går det fint.

 

Har ikkje kjøpt de to to nevner spesifikt, men jeg fikk tilbud fra webyshops.com om å kjøpe Bushnell Elite da de ikke hadde et sikte jeg ville ha.

 

Kjør på! Men regn med 25% ekstra ved fortolling. :)

Link to comment
Share on other sites

Husk at garantien din da også gjelder i usa. Ikke sikkert du får service i norge. Kjøp morskt, og bidra til at vi har våpenforettninger!

 

Prinsippielt helt enig når det gjelder det med å opprettholde grunlaget for norske våpenbutikker. Dette gjelder også ennå mer for fagutdannede børsemakere, de er det ikke mange av lenger. På den annen side må ikke disse heller utnytte at de er få og i visse områder har bortimot monopol. Det vil slå tilbake, - men det er en annen diskusjon.

 

Hva gjelder garanti og service har vel de fleste seriøse produsneter "world wide" garantier og service? Men du får ikke 2 eller 5 år garanti i USA. 6 mnd eller et år er vel toppen.

Link to comment
Share on other sites

Husk at garantien din da også gjelder i usa. Ikke sikkert du får service i norge. Kjøp morskt, og bidra til at vi har våpenforettninger!

 

Det høres jo vel og bra ut det, men jeg er student og jeg går da for det billigste alternativet og det er definitivt å kjøpe utenlands.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...