Jump to content

Harris tofot i Trondheim?


e_rik

Recommended Posts

Takk for svar.

 

Ville i utgangspunktet ha den klar på børsa så raskt som mulig, men når jeg så prisen hos abd fritid ombestemte jeg meg.

Har nå bestilt en fra ebay for 600 kr...

 

 

Hvorfor ikke versa-pod?

 

Har ingen erfaring med versa-pod, det har jeg derimot med Harris, gofot :) Men siden du spør, hvorfor versa-pod?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar.

 

Ville i utgangspunktet ha den klar på børsa så raskt som mulig, men når jeg så prisen hos abd fritid ombestemte jeg meg.

Har nå bestilt en fra ebay for 600 kr...

 

 

Hvorfor ikke versa-pod?

 

Har ingen erfaring med versa-pod, det har jeg derimot med Harris, gofot :) Men siden du spør, hvorfor versa-pod?

 

Tja, har en (snart to når veprn kommer). Synes den er kjekk og fungerer fint.

Virker solid, og å justere lengden på føttene er veldig enkelt og går på sekunder med en hånd.

Å montere/demontere den på/fra geværet er gjort på ca 2 sekunder.

-Og den har ingen fjærer utenpå som bygger på størrelsen (det er dog fjærer inni foten..

Link to comment
Share on other sites

Den så jo kjekk ut den, likte spesielt hvor enkel den var å montere av/på og at man får den bort fra skulder når børsa bæres i reim.

Nå er jo Harris`n på vei i posten, men har jo flere våpen som kan trenge bein å stå på etter hvert, så da kan man jo prøve noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Absolutt billigst får du den her: http://www.dealextreme.com/p/multi-function-aluminum-alloy-rifle-bipod-for-s-25c-1a2-a-s-l-5-rifles-48603

 

Da kommer den hjem til deg for den nette sum av kr 230 inkl frakt, pakket i originalemballasje fra Harris, men uten stempling på tofoten. Etter min vurdering er den nok produsert på samme fabrikk, men kveldsskiftet....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...