Jump to content

Søkefunksjon...


storm

Recommended Posts

Søkefunsjonen fungerer ikke helt... En kan ikke søke bare etter tall (eks 22-250), da kommer det ingen treff. Og ja, da vet jeg at det ligger opptil flere tråder som inneholder ordet (i dette tilfellet 22-250), i forumet (som denne gang var riflelading)...

 

En annen ting er at det bør gå ann å søke etter noe gjennom hele kammeret uten å måtte holde nede ctrl og trykke på alle forumene/kammersene... (rar setning :lol:)

 

Bare min mening/erfaring...

 

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske vanelig mange steder at søkefunksjonen luker bort ting, som f.eks. tall og ord som "og" osv. for at man ikke skal få så sinnsykt mange treff. Det står jo sikkert og i hvert eneste innlegg her på kammeret omtrent, OG - hehe, mange andre steder. Det står tidspunkt og dato i på hvert innlegg osv. osv.

 

-Pedern

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Bruk http://www.google.com søk der på: site:www.kammeret.no 22-250

 

Får opp en hel haug med treff her ihvertfall :)

 

-Pedern

 

Drar oppigjen denne tråden her, da søkefunksjon midlertidig (håper jeg) ikke fungerer...

 

Men i "nødstilfelle" (som nå) kan en gjøre følgende:

Bruk en søkemotor ex. www.google.no og skriv inn i søkefeltet; site:www.kammeret.no"mellomrom"det en vil søke:wink:

 

Takk til Pedern som gjorde meg oppmerksom på denne nødsøkemetoden :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...