Jump to content

Forslag til ny stokk til cz 452 american i links?


braddenauto

Recommended Posts

  • 4 months later...
er det mulig å bruke en stokk fra ei høyrehands børse??

uten at d bli mykji fiksfakseri for å få den til å passe,skjønner at jeg må frese ut for hevearma men er det bare d som må til??

da hadde utvalget økt betraktelig :D:D

Du her helt rett..det er bare å frese ut for hevearmen :)

Så da kan du velge blandt alle produsenter. Å jeg lagde en tråd for en tid tilbake om deler/tilbehør til CZ salongene. Søk under temaet salongen,å du finner den garantert. Dær var det en del linker på stokker til overnevnete våpen. :)

Link to comment
Share on other sites

ette ei seint natt me grubling å lesing på nett å kammeret er e i startgropa for å kanskje prøve å lade en stokk utforma etter eget hode.

 

har sendt et par mail i dag til et par sagbruk for å høre om de har no emner liggende som kan passe til formålet.

 

har jo tilgang til et snekkerverkste med alt av maskiner gjennom jobben,så hvorfor ikkje prøve dette til salongen.

 

viss dette blir et prosjekt blir det en egen tråd muligens på bøsemaker/prosjekt siden.

 

venter på svar på mailene....

Link to comment
Share on other sites

Norsk Nøttetreimport..søk på det. Dær finner du evner.

Å Boyds så klart..dem har laminatplanker til rundt $40. Meget godt utgangspunkt. Å ikke nokk med det,men for ca $80 får du en uninlet stokk som du freser ut selv,samt du kan forandre på selve formen etter eget ønske :)

Tenkte jeg bare skulle informere deg :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...