Jump to content

schultz og larsen hardcore tmd 55 ?


baikalgutten

Recommended Posts

var på jakt og fiskedagene på elverum i dag å bestilte meg en schultz og larsen hardcore tmd 55 til mausern min i 30-06 :mrgreen: den skulle vist ha bra demping å jeg fikke en bra pris på den.

er det noen som har er faringer med den?

hvor kort er det forsvarlig å kappe ei 30-06 pipe med demper på?

har ikke annen erfaringer med lyddemper annet en på salongrifle så alle tips og råd motas med takk :)

Link to comment
Share on other sites

Om du kappar pipa med dempar på vil eg påstå at mykje av effekten forsvinn! :winke1:

Har ein sonic 45 (som er etterfølgaren) på ein a-bolt i 3006 og vart overraska over reduksjon i smell/rekyl.

Med det soilrøyret som du har kjøpt vert sikkert resultatet tilfredsstillande.

Ta eit søk om pipelengde på forumet, og du kan lesa til laurdag før du er ferdig(i dag er det torsdag).

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar nalleklorin :D har ikke fått demperen enda men tror det blir bra. har tilgang på dreibenk så da kan jeg jo prøve meg fram med kapping litt etter lit hvis jeg synes det blir for langt :wink:

har klådd på noen rifler med korte løp, å de blir veldig smidig å hendige. men vet ikke om jeg får børsa inn i våpenskapet med full lenge og lyddemper :mrgreen::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...