Jump to content

Faks til utlandet


Recommended Posts

Har bestilt ein rifle stokk frå Richards Microfit Gunstocks, Inc. Og i går kveld fekk eg ein mail om at dei trengte kredittkort nummeret mitt for å fullføre ordren, og at det skulle sendast på faks. Så nå lurer eg på hvordan eg skal taste inn nummeret når eg skal sende den. Fekk oppgitt nummeret 1818-767-0108. Er det berre å legge til landskoden først og skippe bindestrekane? Taster eg in +1 eller 001 på faks?

 

Og når dei ber om kredittkortnummeret mitt, meiner dei då også utløpsdatoen og koden som står sist i signaturfeltet? Eller kun kredittkortnummeret?

 

 

(Lag denne inn i offtopic seksjonen først, men då kom ikkje den fram på forsiden. Difor drista eg meg til å plassere den her pga at eg håper på svar i kveld so eg kan ordne det på jobbe i morra. Er no tross alt eit framtidig prosjekt vi snakker om her. :D )

Link to comment
Share on other sites

Fakser du til USA er det 0018187670108.

 

00 Utland

1 USA

818 Retningsnummer

7670108 Telefonnummer (7 siffer)

 

Normalt oppgir man baade CC nummer og utloepsdato som maaned/aar, f.eks 06/13. I noen tilfeller vil de ha nummeret som staar i signaturfeltet paa baksiden ogsaa, hvis dere bruker det systemet i Europa.

 

Vaer obs paa at du ikke kan ringe eller fakse gratisnummer (800 nummer) fra utlandet, regner med at 818 gaar greit.

Link to comment
Share on other sites

(Lag denne inn i offtopic seksjonen først, men då kom ikkje den fram på forsiden. Difor drista eg meg til å plassere den her pga at eg håper på svar i kveld so eg kan ordne det på jobbe i morra. Er no tross alt eit framtidig prosjekt vi snakker om her. :D )

 

Stengte tråden i Offtopic.

Regner med at du svar de svar du ønsker i denne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Thor: Då sender eg bere alle opplysninger. Takker for hjelpa.

 

hansen deluxe: Steng i vei, får det eg trenger her. 8)

 

niki: Dei bedde kun om kreditt kort nummer, stod ikkje noke om bilete av kortet so eg prøver meg først med å skrive opplysningene.

 

 

Trur eg fakser bestillingen også neste gang. Har ein mistanke om at det går nok raskere då. Gjekk to måneder fra eg bestilte til eg hørte noke frå dei. Og nye to måneder før eg fekk denne mailen. Men rekner med at stokken er ferdig og det er difor dei vil ha kronasjen nå.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...