Jump to content

Ole Mathias Fjeldskogen Nordisk Mester i Jaktskyting!!


Jaktfall AS

Recommended Posts

I all anstendighet drar jeg i gang en gratulasjonstråd for

Ole Mathias Fjeldskogen som har blitt Nordisk Mester i jaktskyting 2011!

 

Dette er helt rått Ole Mathias, gratulerer med fantastisk skyting!!!

 

Edit: Han er forøvrig den yngste seierherren noensinne,en bragd i seg selv bare det:)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hæ!? Blir det arrangert nordisk mesterskap i jaktfelt ?? Har ikke sett noe om det. Hvor var det?

 

Det er vel en liten skrivefeil, det dreier seg om Nordisk Mesterskap i Nordisk Jaktskyting, inkl landskamp mellom Sverige Danmark Finland og Norge.

 

Jeg stiller meg også i gratulantenes rekker, veldig bra :-)

 

Ellers, totale resultater finner dere her:

http://www.bredaredssportskytteklubb.se/_filebank/download.asp?file=/_filebank/Resultat_NM_2011.pdf

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Jeg har fulgt Ole Matias siden han var liten. Han har alltid vært god. Dette forde han har vært med sin far siden han kunne krype og gå. God faren også foresten så han har noe og slekte på :!: . Gratulerer så mye, dette tok kaka :D.

Link to comment
Share on other sites

ja er bare og gratulere her,og ikke minst som kolega på team sightron. ole er og blir en god skytter som vi må regne med i framtiden også. og en skal ikke glemme senior fjeldskogen heller,som sagt gratulere ole matias og godt gjort og holde hue kaldt og ikke sprekke. det vet vi alle hvor fort gjort er :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...