CCOB Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Jeg kunnet ha tengt meg en fylkes oversikt over skuddpremie dyr. Jeg finner ingen slik liste over trøndelag for eksempel... Takker for all hjelp
Martin Ruter King Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Akkuratt det samme lurer jeg på og.... men får aldri svar på det av en eller anna grunn Jeg har sett at blant annet "Jegermeister" har linket ei sånn liste til en her på kammeret, til et spesielt fylke.... men lurer på åssen han fant det
Jegerbombom Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 tror det går mere på kommunene enn på fylkene, her på sørlige helgeland vet jeg av to nabokommuner som har skuddpremie men ikke den kommunen som jeg bor å jakter i. Altså så tror jeg det er kommunen selv som setter opp skuddpremie, og ikke fylkene
jelan1a Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Som regel så er det vel jeger/ fiskeforeniger eller fjellstyret som utbetaler skuddpremie. Her hos oss leverer vi inn til fjellstyret og får utbetalt der.
CCOB Posted August 1, 2011 Author Posted August 1, 2011 Ok skal skjekke med NJFF om dette for Trøndelags fylkene. Takk
jaktking Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 hos oss finner vi liste på komunesiden http://www.grane.kommune.no/skuddpremie ... 52299.html
PederR Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 DETTE GJELDER FOR TRYSIL Rev - 300,- Mår - 200,- Mink/Røyskatt - 100,- Ravn - 20,- Nøtteskrike/Kråke - 10,- Står man som medlem i Trysil JFF, så får man byttet inn disse hos Galaasen i bygda..
CCOB Posted August 1, 2011 Author Posted August 1, 2011 Jeg laget en skuddpremie liste, så kan dere fylle inn det som mangler
Jegerbombom Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Ok, hvem kan vite det i kommunen mann bor i? Tja....det kommunale jordbrukskontoret eller skogskontoret ved viltkonsulenten eller de andre som har med å sette de kommunale kvotene på elg og rådyr... Hør på Servicekontoret eller sentralbordet på kommunen, de har som regel stålkontroll på hvem som skal kunne svare deg på dette.
Recommended Posts