Jump to content

Montasje SR1?


djlia

Recommended Posts

Hei, jeg gikk til annskaffelse av en merkel sr1 :D for en stund tilbake og i helga var jeg i london og der fikk jeg fatt på en swarovski 1,5-6x42. 8) og nå til problemet: jeg skall ha montasje, noe som virker som en overkommelig oppgave, men nei det er det ikke. :evil: alle plassene jeg har snakket med har enten ikke peiling eller så påstår de at det ikke er å oppdrive. dette har jeg ikke spesielt forståelse for. :?

 

så jeg trenger hjelp til å få fatt på montasje. hvor skall jeg henvende meg for å få hjelp og lignende. har prøvd schau, men sommervikarene vet ikke hvilken montasje jeg skall kjøpe.

 

hvis noen vet hvilken skinne og ringer som jeg kan bruke uten at jeg må gi en 5-6 tusen for det, så er jeg takknemlig for svar!

 

(ps. hadde vert fint om det hadde hvært å oppdrive før bukkjakta) :roll:

 

mvh Anders Løfaldli

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde hel piccadinny skinne på min og brukte weaver ringer med hendel, alt i stål. Kom på ca 2200.-.

 

hvor fikk du tak i det? jeg mangler skinna og alt, så det er vell der problemet ligger at de ikke finner ut hvilken skinne som passer. :shock: får også inntrykket av at lysten til å hjelpe ikke er på topp i disse ferietider. :?

 

så om noen hvet hvilke nummer/betegnelse det er på skinna så er jeg evig takknemlig... :D

Link to comment
Share on other sites

Ringte intersport bogstadveien og de kontaktet schou som ga til svar at skinna var utsolgt og at den måtte sendes fra tyskland (altså 2-3 uker). hvis jeg er så heldig at de sender den fra tyskland før de tar ferie... :? jeg har ringt lit rundt for å høre om noen har på lager, men det ser mørkt ut, men hvisse ting får man ikke gjort så mye med :| . sjekka med landrø og hansen som ble nevnt lenger her oppe, men de hadde ikke noe.

 

er det noen andre løsninger det er mulig å se på?

 

mvh Anders Løfaldli

Link to comment
Share on other sites

OK, takk for gode råd. har sendt mail til noen svenske butikker, får se hva som hender. er vell en mulighet for at jeg må bruke gammle-børsa i bukkejakta. :| satser på at det kommer skinne til elgjakta begynner. :D

 

mvh Anders Løfaldli

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet av noen som har en picatinny skinne til merkel`n liggende så tar jeg gjerne imot tips. ser ut som det blir vanskelig å få fatt i den før 10.sep. iallefall ikke noe spesielt positive svar å få hos schou :? (De er veldig behjelpelig, men det hjelper lite når tyskland har tatt ferie :evil: )

 

 

mvh Anders Løfaldli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...