Jump to content

Regler for IPSC standar klassen


Recommended Posts

Hei, er det noen som vet om det er noen regler for extended mag release i IPSC standar klassen for pistol?

Jeg kan ikke se noen regler om det.

 

Er det noen som vet om Dawson Precsision STI 2011 hi-cap ICE magwell montert på en STI 2011 passer i boksen?

 

Passer cal .40S&W 140mm Hi-cap 21+1 magasiner med DP+1 basepad i boksen når de sitter i en STI 2011, noen som har erfaring hvilke basepad man må ha på 21+1 magasiner?

Link to comment
Share on other sites

Comp og optikk er forbudt, ellers må bare pistolen passe i boksen.

Så stor mag knapp er ikke noe problem (med mindre den er VELDIG stor...)

 

mener den magwellen ikke passer i boksen.

140mm magasina passer IKKE i boksen. De er lagd for USPSA Limited div.

 

21 +1 har ikke jeg hørt om at noen klarer i Standard.

Link to comment
Share on other sites

Dawson standard magwell skal passe. hvis du vil spare penger og kjøpe en som er klin lik så bruk STI sin. SVI sin er litt smallere.

 

Akkurat kjøpt meg rescomp magasinkropp på 121mm og satt i innmaten fra SVI magasinet mitt og SVI magasinbunn.

 

19+1:) alt klart for World shoot på rhodos:)

 

19+1 med .40S&W er det meste jeg har hørt om i 2011 til standard. med en tanfoglio og henning bunner har jeg hørt han klare 20+1 i Standard.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kjøper STI 126mm magasin kropp, hvilken follower, fjær, og bunn, bør jeg bruke for og få 19+1?

Magasinet må jo gå i boksen når den sitter på en STI 2011, så det må jo være en bunn som passer. Er det noen som hvet?

 

Rescomp magasinene må de tunes før bruk, eller er de bra som de kommer?

Link to comment
Share on other sites

Hadde Dawson ICE på openpangen og den er alt for stor for STD.

 

19+1 krever ofte at pistolen har flattop sleide og lavt baksikte i tillegg til "rett" innmat.

 

Ikke se deg blind på kapasitet. Å mestre omladinger og ha magasiner som "alltid" virker er viktigere.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kjøper STI 126mm magasin kropp, hvilken follower, fjær, og bunn, bør jeg bruke for og få 19+1?

Magasinet må jo gå i boksen når den sitter på en STI 2011, så det må jo være en bunn som passer. Er det noen som hvet?

 

Rescomp magasinene må de tunes før bruk, eller er de bra som de kommer?

 

 

Grams follower og fjær er safe med DAA eller SVI bunn skal gi 19+1 med tuning.

 

Selv skal jeg prøve SVI alu follower (mindre enn grams) og holde meg til orginale SVI bunner.

 

Problemet med 19+1 er at det ikke er like driftsikkert.

så blir bare 1 stk 19+1 til startmagasin hvis det er sikkert over tid. så har jeg 18+1 på de orginale SVI magasinene mine. i tilegg har jeg noen orginale STI magaasiner med +1 bunn som gir meg 17 skd. de fungerer utrolig bra.

 

Travis Tomasie bruker 17skd magasin av den grunn at det funker hver gang. (nå har han ikke akkurat mye fikkel med ta ett magskift ekstra)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kjøper STI 126mm magasin kropp, hvilken follower, fjær, og bunn, bør jeg bruke for og få 19+1?

Magasinet må jo gå i boksen når den sitter på en STI 2011, så det må jo være en bunn som passer. Er det noen som hvet?

 

Rescomp magasinene må de tunes før bruk, eller er de bra som de kommer?

 

 

Grams follower og fjær er safe med DAA eller SVI bunn skal gi 19+1 med tuning.

 

Selv skal jeg prøve SVI alu follower (mindre enn grams) og holde meg til orginale SVI bunner.

 

Problemet med 19+1 er at det ikke er like driftsikkert.

så blir bare 1 stk 19+1 til startmagasin hvis det er sikkert over tid. så har jeg 18+1 på de orginale SVI magasinene mine. i tilegg har jeg noen orginale STI magaasiner med +1 bunn som gir meg 17 skd. de fungerer utrolig bra.

 

Travis Tomasie bruker 17skd magasin av den grunn at det funker hver gang. (nå har han ikke akkurat mye fikkel med ta ett magskift ekstra)

 

Er det 120mm eller 126mm magasin kropper du bruker?

Link to comment
Share on other sites

Vet det chris, men kai her mente han skøt caspian.. det er vel 1 år siden han skøt caspian sist, etter han inngikk avtale med Para-USA.

Travis bruker Mec-Gar .45 mag (med anti-friction coating) og bøyer leppene inn til .40 spec.

 

Med Grams follower/spring 9 coils,Dawson pad, gir det reloadable 19 plugger.

Med Bolen follower/spring og litt lenger pad kan du kanskje klare 20+1, har ikke prøvd det, bare egne tanker som svirrer litt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...