Jump to content

Noen som har brøvd Choate Ultimate Sniper stock?


Janfredrik123

Recommended Posts

Jeg har en , den veier 2.6 kg , eller litt under det, husker ikke eksakt da det er lenge siden jeg har skutt noe med riflene. Men den er stabil og veldig god syns jeg . Og den har forundra et par langholdsentustiaster med tanke på pris og stabillitet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1_hRxpbv ... re=related

 

Litt leksjon om kolben av han som har konstruert den.

Link to comment
Share on other sites

Funker bra den, har hatt min en stund nå. Litt lite justering mtp lengde og høyde på kolbekam, jeg kunne tenkt meg den litt kortere, men høyden justeres fint med eska fra gårsdagens BigOne delt i passende biter og vevtape dersom den medfølgende ekstra kolbekammen ikke er høy nok :)

 

Billig og stabil, men tung. Gjør seg best på banen men har planer om å ta den med til skogs en dag snart.

(Rem 700SA med 28'' Archer løp i .260rem, fullprofil, 8.5kg, 144cm totalt m/a-tec maxim med 2 ekstra moduler)

Link to comment
Share on other sites

Hej !!

jag använder en sådan stock, har fräst om den för att passa låda till Weatherby.

Håller på att bygga en långhållsrigg.

Weatherby MkV Kal 340 Magnum

Stock: Choate Ultimate Sniper stock

Sikte: Millet 6-25x56 Moa

Dämpare: Hausken 320mm bakkammare

Har krönt pipan 11grader samt riktat lådan

Återstår bara att finna riktiga fästen till kikaren, de som skickades med är ju höga som hus :-)

Mvh Magnus

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ok. Min har allerede blindmagasin så det er blir vel det samme. Det jeg tenkte på var hvorvidt jeg må investere i noen andre deler en selve stokken. Det er jo en liten metallboks og en magasinfjør som står i og jeg håper disse kan benyttes videre i Choate stokken.

Nå har jeg forsåvidt allerde bestilt stokken fra Midway.no så får jeg sett selv hva dette er verdt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...