Jump to content

Ruger No.1 i .22 LR


Recommended Posts

Er det noen der ute som har bygd om en Ruger No. 1 til .22 LR ? Har snakket med flere børsemakere og ingen ser noe problem med å gjøre det, men har ikke funnet noen som har gjort det enda. Kunne hvert greit å høre om noen som har prøvd det før jeg begynner selv, kan være lettere å lære av andre enn å gjøre feil selv. Alle tips mottaes med takk. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i helv.... vil du gjøre det????

 

Kanskje han har lyst? Og i mine øyne så er det god nok grunn. Har selv en enkeltskudd`s Mauser i 22 og den overgår Brno`n min i presisjon på 50 meter( begge er boltrifler). Har du lyst har du lov, det er nå min mening...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i helv.... vil du gjøre det????

 

Kanskje han har lyst? Og i mine øyne så er det god nok grunn. Har selv en enkeltskudd`s Mauser i 22 og den overgår Brno`n min i presisjon på 50 meter( begge er boltrifler). Har du lyst har du lov, det er nå min mening...

 

Jojo det er da slik at vi skyttere har mange rare ideer som noen av oss lever ut men det finnes da mange 22lr våpen som er like pressise og mere praktiske enn slike ting? Men som du sier har du lyst(og det går) har du lov :D

Link to comment
Share on other sites

Har vi skyttere noen rare ideer?? Det må ha gått meg hus forbi :shock::shock:

Nei, kjør på du Ruger no. 1 og del prosjektet med oss her inne hvis det blir noe av.

Rare ideer... kan ikke fatte og begripe det..jøssameg.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i he... jeg vil gjøre det?

Jo av den enkle grunnen at jeg ikke har hørt om noen andre som har gjort det!!! :mrgreen:

Og så kan det jo ha noe med at jeg stort sett bruker Ruger No.1 til det meste av det jeg skyter så da hadde det hvert litt kult med en i .22 LR også. Litt mer stil over den en den trøtte Burno varmiten jeg har i dag. Ikke et skjevt ord om Burnoen for det er den mest presise salongen jeg har hatt, men den er jo ikke akuratt "one of a kind", og det er jo litt gøy å ha noe som ikke alle ander har...

Hvis/når jeg kommer i gang med prosjekte så skal jeg prøve å få lagt ut innformasjon med bilder etter hvert som det skrider frem.

Link to comment
Share on other sites

Hva men Martini Cadet i stedet for den digre Ruger-låsen?

 

ps-Om du har en Ruger no1 til overs kan jeg kanskje hjlpe deg å bli kvitt den!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i he... jeg vil gjøre det?

Jo av den enkle grunnen at jeg ikke har hørt om noen andre som har gjort det!!! :mrgreen:

Og så kan det jo ha noe med at jeg stort sett bruker Ruger No.1 til det meste av det jeg skyter så da hadde det hvert litt kult med en i .22 LR også. Litt mer stil over den en den trøtte Burno varmiten jeg har i dag. Ikke et skjevt ord om Burnoen for det er den mest presise salongen jeg har hatt, men den er jo ikke akuratt "one of a kind", og det er jo litt gøy å ha noe som ikke alle ander har...

Hvis/når jeg kommer i gang med prosjekte så skal jeg prøve å få lagt ut innformasjon med bilder etter hvert som det skrider frem.

 

Hehe det er jo den beste grunnen til og gjøre noe....Lykketil og jeg gleder med til bilder 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...