Jump to content

Valmet 212 og picatinnyskinne


Backup

Recommended Posts

Vet ikke om montasjene på 212 og 512 er like, men på min 512 har jeg ei skinne som er festet til løpet. Ringene til kikkerten er skrudd fast i denne skinna. Det kan umulig være et problem å skru fast en picatinnyskinne der, i stedet for ringene. Det blir høyere, men det er vel ok når det er kamera du skal ha på.

 

Denne virker enklere og billigere. http://www.abcfritid.no/produkt/deer-ridge-kamerafeste

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om montasjene på 212 og 512 er like, men på min 512 har jeg ei skinne som er festet til løpet. Ringene til kikkerten er skrudd fast i denne skinna. Det kan umulig være et problem å skru fast en picatinnyskinne der, i stedet for ringene. Det blir høyere, men det er vel ok når det er kamera du skal ha på.

 

Denne virker enklere og billigere. http://www.abcfritid.no/produkt/deer-ridge-kamerafeste" target="_blank

Jeg har et Contour GPS POV kamera, som har et eget picatinny feste. Kan selfølgelig bruke universal mount som gir meg skruefeste, men da mistenker jeg at det blir klumpete og masete med kameraet. Hadde håpet å finne en løsning som gjorde at kameraet ligger klistret inntil løpet.

Link to comment
Share on other sites

Valmet 212 bruker vel gamle sako montasjer, så du kan få sako=>pitcanny rail baser.

 

Du skulle ikke ha noe mere informasjon rundt dette. Har prøvd å lete litt men vet ikke engang hvilken Sako som tilsvarer Valmet 212. Jeg er på jakt etter et feste som gir picatinny rail på siden, og ikke oppe på selve pipa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...