Jump to content

Norsk jakt ? dårlig service ?


revjeger

Recommended Posts

hallo,kjøpte meg en remingtin 870 på jakt og fiske messa i lillestrøm her, og tok veldig lang til før jeg fikk den, gikk nesten 4 uker. og så hentet jeg den, og prøve den 5-6 skudd. også satt hele pumpingen fast. fikk ikke vekslet ut patronen, og måtte bruke pusse stangen for å så ut å patron, også prøvde jeg igjen, det fikk jeg heller ikke ut patronen, men klarte å ta ut patronen med fingeren. da oppdaget jeg at hele utkastere'n eller kroken, så tar takk i patronen og kaster den ut, var borte. den knakk eller noe. så har nå snakket med dem. fikk beskjed om å sende sluttstykket ned i posten og har gjort det, og hører ikke noe i fra dem. har ikke fått noe beskjed om hvor lang tid det tar. får heller ikke tak i dem på telefon. :x

 

 

 

FY FAEN. nå er det nok . har fått snakket med han, han har IKKE fått hentet pakke jeg sendt ned til han,gikk 14 dagen også kom pakke i retur. han svarer meg ikke på mail, for vi ble enig om at jeg skulle sende en mail til han, om alle delene som mangel. han svarer ikke på mailen, sa han skulle svare etter han hadde snakket ferdig med meg på mobilen... SKAL ALDRI HANDLE NOE I FRA NORSK JAKT MER, ER UTROLIG DÅRLIG SERVICE DER...

 

er det bare meg som syntes det er dårlig, eller er det flere som er enig ? :wink:

 

 

 

er det noen andre som har hatt noe tull med norsk jakt ?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...