Jump to content

Praktisk belte/hylster


Recommended Posts

Har sett på flere løsninger fra double alpha. Men, alle comboene der blir nesten dobbel pris av pakken fra capsicum.

 

Billigste løsningen fra Double Alpha med hylster, belte og magholdere er 155 euro + 50 euro i frakt + mva og forenklet tollgebyr eller hva det heter blir 2250.

(205*8*1,25)+200=1750

 

Derfor spørsmålet om brukererfaring med løsningen fra capsicum.

 

Kjøper heller kvalitet enn kvantitet, men er helt blank på hva som er god nok kvalitet :oops:

Link to comment
Share on other sites

Liker selv ikke åpne hylster uten lås.

 

er fort gjort at pangen detter ut. kan ødelegge/flytte sikter og ikke minst lage riper :overrasket:

 

bruker selv CR speed og Racemaster fra DA. fungerer kjempebra og dem har lås så du du ikke trenger å passe på å slå løs pistolen mellom stagene.

 

Føretrekker CR speed belte da dette er mye stivere enn DA og Ghost sine belter.

 

av magasinholdere bruker jeg gamle Nakling holderne da dem kan brukes på alt fra singelstack til STI/SVI magasiner. synd dem ikke lages lenger.

 

bare min mening:)

Link to comment
Share on other sites

så at riggen du linket til var for glock.

 

hvis du ser på http://www.racemaster.info/ så må glock muligens tilpasses litt.

 

 

fordelen med racemaster er at hvis du har flere våpen så er det bare å bytte insert blokken så kan du bruke en annen pistol.

 

er en grom rigg. bruker den til CZ, tanfoglio og SVI. er som å plukke pistolen ut av lufta.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare nevne at Safariland har velkro båndene feil vei ( i allefall i gamle dager)

 

Fiskekrokene skal sitte på pistolbelte, løkkene på underbelte (som holder buksa). Har du det motsatt så henger armer og klær fast i underbeltet når du ikke har pistolbelte montert.

 

CR-Speed har disse tingene riktig.

Link to comment
Share on other sites

Liker selv ikke åpne hylster uten lås.

 

er fort gjort at pangen detter ut. kan ødelegge/flytte sikter og ikke minst lage riper :overrasket:

 

bruker selv CR speed og Racemaster fra DA. fungerer kjempebra og dem har lås så du du ikke trenger å passe på å slå løs pistolen mellom stagene.

 

Føretrekker CR speed belte da dette er mye stivere enn DA og Ghost sine belter.

 

av magasinholdere bruker jeg gamle Nakling holderne da dem kan brukes på alt fra singelstack til STI/SVI magasiner. synd dem ikke lages lenger.

 

bare min mening:)

 

CR speed beltet er stivt ja, men det er ikke stivere enn DAA sitt belte. Ikke veldig mye stivere enn Ghost sitt belte heller men litt. Er dog betraktelig stivere enn Safariland sitt, et annet minus med dette beltet er også som Think! sier, borrelåsen er omvendt...

Kan trykt anbefale DAA sitt belte, jeg syntes faktisk dette er stivere enn CR Speed sitt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...