Jump to content

bygge prosjekt.


K98K

Recommended Posts

Hei alle dere der ute. Skulle nesten ha trengt litt hjelp her. Jeg holder på og skal lage min egen stokk til min Sauer 200 str. Stokken skal være av typen langhold og ha et forholdsvis slangt design. den skal også være i tre materiale. Så jeg lurer på om dere der ute vet om gode sider om det enten er på norsk eller engelsk der jeg kan finne nyttig info om hjemmesnekra stokker til våpen. jeg er også på jakt etter hvor man kan kjøpe deler til justerbar kolbe og kinnstøtte for jeg tenkte at jeg skulle prøve noen av ideene mine på dett her. Og så kommer vi til hvilken tre-sort jeg skal bruke for den skal tøle en trøkk samtidig at vekten skal holdes på et minimalt nivå, den skal også være noenlunde god og arbeide med. Også er jeg på jakt etter hvor man kan få kjøp monopoder for og sette på bake på rifla. Så jeg kunne nesten ha trengt litt hjelp her.

 

For en kort oppsummering så kunne jeg ha trengt hjelp med følgende.

-hvilken tre-sort jeg burde velge (jeg liker best de klassiske fargene i mørk brun)

-hvilken internett sider jeg kunne ha sett i.

-utstyr og deler til å snekre sammen eller hvor jeg kan få kjøpt deler til kinn og kolbe forlenger (sniper style)

-hvor det er og få tak i utstyr til bipod feste og hvor man kan få kjøpt monopoder.

-diverse lakk og smørearbeid til finishen.

-ymse stuff og annen nyttig hjelp hadde jeg blitt glad for.

Og er det noe annet så bar kom med forslag.

kommer til å legge ut bilder etterhvert på en egen side.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil anbefale deg å lese litt i ulike tråder her inne på "Børsemaker" forumet - der kan du hente mye nyttig informasjon og trolig også litt inspirasjon :) Antakelig er mange av spørsmålene allerede tatt opp i ulike tråder..

 

Lykke til med prosjektet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...