Jump to content

Kva kule gjev flat kulebane i 22wmr?


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, kva kule ® som gjev flatast kulebane i 22wmr? Eg er klar over at dette er eit kaliber til småvilt på korte hald, og er ikkje interessert i ein diskusjon om andre kaliber i det heile teke. Men eg meiner å ha lese noko om v-max i ferdigladd i denne gamle travaren?

 

Uansett, korleis er kulebanen om eg til dømes vil skyta hare på 10-110 meter som eg vil tru er oppunder maks hald med dette kaliberet? Takk for svar frå dykk som har prøvd.

 

Mvh L

Link to comment
Share on other sites

cci tnt skyter ganske flatt. bruker selv cci 40gr hp og cci gamepoint da dei er flattskytende nok for meg. da har du en kule som egner seg til alt vilt som er lovelig med kaliberet uten å sprenge det minste viltet,og samtidig ha dybdevirkning nok til storfuggel,rev etc.ei kule og en kulebane å bli kjent med. diagrammer,kulebaner finnes hos flere produsenter. personlig må jeg bare få si at over 100m bør man prøve å unngå på smått vilt.sidevind,og lite vilt som ikke sitter like rolig som en papirblink er grunnen til at jeg mener dette.

Link to comment
Share on other sites

CCI har litt info på sin hjemmeside, sjekk feks denne http://www.cci-ammunition.com/products/detail.aspx?use=1&loadNo=0024.

Skutt inn på 100 yards er høyeste punkt på 75 yards hvor kula er 1,1" (ca 28mm) for høyt. Skyt inn på 100 og hold midt i..

 

Remington: http://www.remington.com/products/ammunition/rimfire/magnum-rimfire/magnum-rimfire.aspx. Velg "Specification" oppe til høyre. Tror dog det er noe rart med kulebanen her..

 

Hvis noen vet hvor Remington PSP 40grs til 22wmr selges i Norge, så si gjerne i fra. Har lyst til å få testet ut denne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...