Jump to content

Pjokken skyter 308


lipitor

Recommended Posts

Stiller meg i kategorien stolt pappa etter å ha vært på banen sist lørdag. Vi skal på beverjakt i våres og pjokken skal være med på hele prosessen, lading, innskyting, jakt osv

 

Christoffer (Han som samler hodeskaller) har tidligere skutt 22, 410 og 28 samt 9mm pistol. Var med på testskyting av 125 grains Speer TNT. Etter å ha skutt litt spurte om han ville prøve, det ville han jammen og han skjøt faktisk 5 skudd. Børsja er riktignok tung men sparker tross alt for en 8 åring.

 

Tror f..imeg det blir jeger av denne karen. Litt skuddredd men legg merke til gliset etter smellen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=c6d5Ng_vu2s"%20target="_blank"%20target="_blank

 

 

Edit: Veldig så vanskelig det skulle være å embedde denne greia da

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ser ut som han får en sunn oppdragelse :D

Prøver å gjøre det etter samme prinsipp selv, så poden min som nettopp er fylt 12 har prøvd seg med .22LR, .222, .223, .30US og .30-06. Riktignok takket han pent for seg etter to skudd med .30-06, men han kommer nok tilbake til den.

Denne sesongen har han deltatt på alle jaktfeltstevnene så langt i distriktet, og til 12-årsdagen fikk han sin egen rifle i .222.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en datter på 4år, hun har fått sin første .22 lr (Quad). Hun har bare prøvet litt på hytta, børsa er jo fortsatt litt stor. Men, her om dagen brøt hun ut i stor gråt når hun ikke fikk klikke med den (randtenning...) Det syns far virket lovende... :twisted:

 

Må komme meg til butikken å kjøpe noen klikk patroner...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...