Jump to content

Er det rart vi blir glad i de?


Fulmen

Recommended Posts

Dogs 'share their owners' emotions'

Hunder er fantastiske. Jeg rives godt i leiligheten min, men det er to ting jeg virkelig savner plass til, en hund og en skikkelig dreibenk. Ikke en jakthund, selv om jeg garantert hadde prøvd å bruke den til noe, men en skikkelig fillebikkje. En slik problemfri og evigglad skapning som man kan lese som en åpen bok. Gjerne en schæfer, en oppvakt, leken og totalt godtroende dustebikkje som den jeg vokste opp med :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en sånn hund her. En Groendael hanne. Alltid blid, glad og leken. Har også 2 små gutter på 2 og 4 år, og det er lyspungtet i livet for den bikkja de to små gutta. Der gutta er, er også bikkja. Har aldri opplevd en hund som er så glad i unger. Rart de får herje med hunden så mye de vil. Han blir hoppa oppå, revet i halen og pelsen, men ikke så mye som et knurr eller glefs tilbake. Men de vokste opp sammen, å har gått sammen siden eldste mann var 2 år. Han kan være litt masete når han mener at han skulle hatt en tur ut, og da gir`n se ikke før vi er ute på tur, men jeg og har sikkert godt av en tur da. Nei det er ikke rart vi blir glad i dem nei!.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...