Jump to content

Forskjell på ny atec rimfire og gammal


villmannen

Recommended Posts

gammel har en mer blank overflate og er som du sier lenger. En teit ting med den gamle er at siste hullet er sekskantet for umbraco, og derfor alt for stort, den siste modulen bidrar derfor lite. Den nye er forrerste hullet rundt, mye bedre løsning. Jeg merket ikke forskjell på gammel CMM6 og ny CMM4 som en kompis har, så jeg kjøpte en ny frontmodul til min... Likevel lite merkbart... Kjøp den nye hvis du ikke har, men ikke verdt å kjøpe ny...

Link to comment
Share on other sites

Har testa den nye litt med forskjellig antall moduler - 2 til 6 stykker. Kanskje det er forskjell, ikke SÅ lett å si.

Uansett bråka tomhylsene på bordet mer. Skuddet høres litt som en stiftepistol, så det er forskjell fra T8 BR Reflexen, den laget en tørrere lyd.

 

Eneste jeg ble skuffa over er gjengene som er i aluminium, det kan UMULIG holde i lengden ?

 

K

Link to comment
Share on other sites

Har den nye med fire moduler, og i mine ører demper den like bra som Ase Utraen min. Og i tillegg veier Atec`en under hundre gram, mot Utraens nesten 300. Nå er jeg på jakt etter en Atec med 1/2" x28 gjenger, til Ar`en når jeg skyter med .22lr kit. Bare å hyle ut hvis noen vet om noen som har sånt på lager, til en fornuftig pris.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...