Jump to content

Foreslår annen måte å varsle på..


Woff

Recommended Posts

Ser til stadighet at det kommer 'nytt innlegg' i Velkommen...

Klikker meg inn der og finner nok en gang ut at det er tråden 'Innskjerping på annonsering' som Kjell Olav har forfattet som han selv bumper opp igjen.. Nå er innlegget hans lest av 1167 brukere. Det er nærmere 12.000 brukere (hvis de finnes?) her på kammeret som gjentatte ganger får beskjed om dette.

Forslag:

Hva med å slette (som det står i tråden) innleggene til de som 'stadig glemmer seg' istedet for å sende ut igjen denne (bumpe den) til alle brukerene her?

Det er høyst sansynlig NOEN som benytter seg av lest / ulest funksjonen her vil jeg tro?

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

For å svare deg: Fint at innlegg som bryter mot dette slettes!

MEN er det nødvendig å bumpe tråden?

Jeg vil tro at de som reagerer allerede har lest den minst en gang.......... :lol:

Det blir jo som å 'straffe' de som benytter seg av funksjonene her inne!

 

 

Forøvrig en uting at man ikke kan svare i en forslagstråd!!!!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Vi har allerede slettet en haug med annonser som har kommet etter at det ble informert om denne innskjerpingen. De blir fjernet fra forumet, vi har nok å gjøre om vi ikke skal måtte flytte annonser som er plassert (mulig med vilje) i forumet samt sende pm'er om dette.

Samtidig å gi informasjon ved å løfte gjeldene tråd ser jeg ikke noe stort problem med.

 

Edit: Du trenger ikke lese den flere ganger Woff når du vet hva som står der :wink:

Men det er tydelig at ikke alle har fått med seg innskjerpingen enda, derfor har tråden blitt bumpet noen ganger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...