Jump to content

nettopp kjøpt rifle


acti2k

Recommended Posts

hei.

har nettopp kjøpt meg ein remington 700 sps 30-06 med bushnell elite 3200 firefly, noen som har noen erfaringer med denne rifla og kjikkerten?

har kjøpt winchester supreme elite ammo, men har hørt at disse har ein slaks coting og ein kan få problermer viss ein skal bruke annen type ammo uten coting?

Er det andre kjekke nybegynner feil som jeg kansje kan styre unna ??

Link to comment
Share on other sites

Gratulere med bra børse og ammo valg samt kikkert :wink:

 

Først Remingtonen. Disse funker som fy. Men det finnes våpen der løpene er dårlige(men der har de skjerpet seg litt) Avtrekkene er også noe harde men det finnes de med superavtrekk fra eske.

 

Kikkerten har jeg ikke erfaring med 3200 serien. Men har vell brukt alle de andre fra billigere til dyrere og Bushnell virker.

 

Ammoen. Gir den god presisjon i børsa er dette noe av det beste du får tak på. Dette med den sorte belegget, det gjelder mest om du skyter mye med slik ammo. Med noen få skudd til å skyte inn kikkert og teste presisjon og pussing etterpå så er det ikke noe problem. Men skyter du flere 100kuler med belegg kan du slite etterpå når du bytter til vanlige kuler igjen. Men alt kommer ann på om du pusser eller ikke. Selv skyter jeg med begge deler og pusser løp mellom bytte av kuler og har ikke noe problem med presisjon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...