Jump to content

Trenger hjelp til stolsekkvalg!


TxH

Recommended Posts

Da er altså tiden kommet for å skulle velge en ny kamerat til baken, som kommer til å skulle tilbringe maaaaaange timer på denne stolsekken. Men så er spørsmålet: Hvilken stolsekk skal jeg velge? Pris er ikke et tema, og den bør være av god kvalitet da jeg ikke vil ha noen "billigsekker" noe mer til alà 299,- el. Disse har jeg hatt noen av og prøvd og synes ikke de har de praktiske kvalitetene og polstringene som en dyrere sekk gir. Er også litt skeptisk til slike "lettmetallrammer" osv. da jeg undres over holdbarheten og vektbegrensinger på disse? Er selv en mann på over 191cm og 110kg og har lyst på en sekk jeg kan stole på at ikke tar kvelden med meg oppå etter noen turer! :) Kan noen komme med gode råd, erfaringer, anbefalinger på sekker?

 

Setter stoooooor pris på svar! :D

Link to comment
Share on other sites

Har sett litt på denne på en annen tråd her inne og den ser absolutt bra ut. Den vant vel en test i jeger og fisk og så vidt jeg husker? Men så lurte jeg på hvor i all verden en får kjøpt disse? Skulle jo nesten fått prøvd å sitte på dette vidunderet før en kjøper det. Er dette stålramme eller "lettmetallsuperlegeringstainlessramme"? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...