Jump to content

Harkila Q fleece


Hawken

Recommended Posts

Noen som har testet Harkila's Q fleece dress med windstopper?

Prøvde buksa i butikken i dag, og den virket både solid, behagelig og ikke minst lydløs.

Litt stiv pris, og kanskje litt varm for bratte vestlandslier? Er ikke bekymret for jakken, men hvordan blir 'puste-egenskapene' til en bukse med windstoppermembran?

Har fra før ei harkila extreme bukse, og denne blir alt for varm til å bevege seg i plussgrader..

Erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte denne buksa til jakta i fjor etter å ha hatt ei anna hærkila fleece tilegare. Med unnatak av dagar då temperaturen nærmar seg 15-20 grader så er denne buksa eit kjempe kjøp. Eg svettar så pass mykje at klær med vanntett mebran er lite tenleg for meg då eg blir kliss innafrå om eg bevegar meg ein del. windstopper kan ikkje samaliknast mtp pusteegenskaper samanlikna med vanntette membranar. Fleece har og den eigenskapen at den toler mykje vatn før det "sler gjennom" og føles fuktigt inni. Det er i tillegg god lufting på sidene av buksa. Jakka har eg ikkje så eg kan ikkje dele noko erfaring med denne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...