Jump to content

avbryting av løpetid


drevern

Recommended Posts

Jeg har prøvd. Mitt resultat var at tispa mistet all jaktlyst i 3 uker, så jeg kunne like gjerne gitt faen.... :x Men jeg har venner som har lyktes, og de som har samme resultat som meg. Men jeg tukler ikke med hormoner lenger for å si det sånn.

 

Men, dette var min hund - er ikke gitt at dette skjer alle.

Link to comment
Share on other sites

Ringte vet til morran i dag og jeg valgte å avstå og sette henne på kur. Dette fordi jeg måtte ha fortsatt kuren til at jakta omtrent var over. for hvis en sluttet med tab så ville nok løpetida komme igjen. og det er uaktulet å la bikkja gå 1 mnd på tabletter. Siden hun nå er 6 år og en tenker jo faren med livmorbetennelse og annet dritt. Så får vi heller ha en lit ustabil hund noen dager. Hun har aldri vært veldig plaget av løpetida. har fungert litt i hvertfall. så får vi se. har enda ei lita uke til vi setter igang. Så får jeg håpe at jeg oppdaget dette litt seint slik at hun har hatt det noen dager allerede :D

Link to comment
Share on other sites

Tek vel nokre dagar før ho blir "rar" også. Tispa her er litt teit dei dagane ho "står", men elles merkar vi ikkje så mykje. Er vel verre for dei som har hannhundar i nærleiken :lol: . Dronninga her er akkurat ferdig - så det passar fint. Men eg har sleppt ho fleire gonger i veka no sidan 20. aug. Har vore litt forsiktig med kvar eg slepper i helgene når eg veit det er mange som er ute. Tilfelle ho skulle treffe eit kjærastemne ute i skogen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...