Jump to content

Hind som lokker på kalven?


Madsemainnj

Recommended Posts

Satt på hjortepost i kveld med vinden i ansiktet, men hørte etter en stund en kort lyd som ligner litt på den lyden som jeg lager med buttoloen bak meg, andre gangen jeg opplever dette nå. Kan dette være en hind som lokker på kalven og fått ferten av meg? Eller kan noen evt. prøve å forklare meg hvordan hinda lokker på kalven?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Sat og såg på ein hjorteflokk i går kveld 2 kalvar, 2 koller og eit halvtannaårig hodyr, trur eg iverfall det siste var. Trudde fyrst det var ein bukk som låg inni skogen og bjeffa, men etter ei stund såg eg at det var den eine kolla som lagde lydane, slags ganske høg bjeffing. Men det er no det men er det sikkert at det er kontaktlyd kolle-kalv dette her? Lurte litt på om det er heller ein slags advarsel, ho verar ein eller anna fare men er ikkje heilt sikker,  var iverfall ganske så agresiv i målet i forholdet mor-barn.

Uansett, så skaut eg ingen ting, kalvane syntes eg var for små, vaksen kolla vil eg helst ikkje skyta men dei dere 1,5 årige kollene, hender det at dei har kalv? Var berre to kalvar der då men har lurt litt på det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...