Jump to content

Megalink?


vingemutteren

Recommended Posts

Som mange nok har fått med seg, har klubben min Megalink på både luft og Fin/Grov banen.

 

Grunnet at man skal holde rede på flere lisenser (ny for hvert år grunnet service avtale, blanding av rifle lag og Pistol klubb etc), har det blitt slik at det ikke er bare og bare med disse lisensene.

Problemet er å huske å skrive de ned (når man er mer opptatt av kriseløsning etc for å få utstyret til å fungere).

Uansett er jeg midlertidig avskåret fra support etc, så jeg tenkte at Megalink (spørsmål og svar). Er en tråd man mangler her på kammeret, ihvertfall mangler jeg denne. :wink:

 

Mitt første spørsmål, går på dette med å skille mellom 7F og 7G (Hurtigpistol) i Megalink (ved oppsett av stevne i MLRes/MLLeder).

Vi har brukt å legge til t.d. HurtigFin A, og HurtigGrov A under klassene i MLRes (for å skille mellom Fin og Grov). Jeg kan bare ikke forstå, at ikke Megalink allerede har lagt inn oppsett for 7F/G i systemet.

 

Er det noen som kan fortelle meg hvordan man skal sette opp ett 7F/G stevne, slik at man slipper å legge inn nye rare klasser for å skille mellom Hurtig Grov og Fin?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...