Jump to content

17. mai-fiske


Orium-hunter88

Recommended Posts

Knapt to timers fiske i et lite lokalt vann i Trøndelag. Resultatet ble 11 fisker fra ca. 400g til 1500g. Det var "Hamilton" og jeg som var ute. Undertegnede med 7 mot Hamiltons "bare" 4. Snittvekt på omkring 800g.

17. mai været var ikke av det varmeste, men bra i forhold til resten av landet. Bildene taler for seg selv :wink:

 

Her er bilde av de 9 fiskene vi tok med hjem. To ble sluppet ut igjen.

199864.jpeg

 

Nydelig fisk!

199865.jpeg

 

Edit: Opplasting av bilder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du verden så fin 17.mai feiring det var i Trødelagen da Orium-Hunter88 :mrgreen:

 

Nydelig fisk....Fikk veldig lyst på fiskemiddag idag!!!

 

Burde vært ute og skaffet meg råvarer.........men ikke muligheter idag desverre, så spørs om det blir frossen fisk alternativ idag.

 

Grattis med flotte fisker. Hva fisket dere med??

Link to comment
Share on other sites

Du verden så fin 17.mai feiring det var i Trødelagen da Orium-Hunter88 :mrgreen:

 

Nydelig fisk....Fikk veldig lyst på fiskemiddag idag!!!

 

Burde vært ute og skaffet meg råvarer.........men ikke muligheter idag desverre, så spørs om det blir frossen fisk alternativ idag.

 

Grattis med flotte fisker. Hva fisket dere med??[/quote

 

Det ble fisket med sluk.

Link to comment
Share on other sites

Knapt to timers fiske i et lite lokalt vann i Trøndelag. Resultatet ble 11 fisker fra ca. 400g til 1500g. Det var "Hamilton" og jeg som var ute. Undertegnede med 7 mot Hamiltons "bare" 4. Snittvekt på omkring 800g.

17. mai været var ikke av det varmeste, men bra i forhold til resten av landet. Bildene taler for seg selv :wink:

 

 

Edit: Opplasting av bilder :wink:

 

Hej..rart fiske.. :!: . :):wink: Jeg kun nu har båd i vand for denne sæson...charterfiske på sø michigan USA

nyt om denne forum,men post på VTF forum i DK mange gange....mvh...Eric

34q23pv.jpg

kongelaks fra august af 2007

2vjyfcy.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...