Jump to content

ekstramagasin til tikka t3 supervarmint.


banan

Recommended Posts

Heisann, lurer på om noen her på forumet har råd angående magasin til supervarmint.

 

Jeg har en i 30.06 som jeg skal bruke på jakt. Det jeg lurer på er om det er noe å få gjort med det irreterende magasinet som stikker langt ut av børsa og bare er i veien :roll:

 

Ser at de selger 3 skuddsmagasiner, er de så små at plasten vil holde seg inne i børsa? :D

 

Det er ei rå børse, men det magasinet kan være sinnsykt irreterende! Rart at de lar den svake magasinplasten stå langt ut av våpenet slik som den gjør :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Henger meg på den her. Har en tikka t3 sporter som jeg bruker på elgbanen. De orginale magasinene slites fort. Og jeg kunne virkelig tenke meg stålmagasiner til tikka'n. Feltryktet er at stålmagasiner kan skaffes, men jeg har ikke lykkes å finne noen som selger/lager noe slikt. Er det noen der ute som har noen tips?

Link to comment
Share on other sites

I siste utgave av Vapen Tidningen er det en artikkel om 6stk custom T3, der nevnes både AI systemet men også et system fra CDI Precision som kan bestilles fra Midway(http://www.midway.no/epages/MidwayNorge.sf/no_NO/?ViewAction=Innochange_FactFinderSearch&ObjectID=565731&filterPrice_Currency=NOK~~kr&query=CDI+Precision+Trigger+Guard+for+AICS+Detachable+Box+Magazine+Tikka+T3+Short+Action&userInput=CDI+precision+trigger+guard&queryFromSuggest=true)

 

Den lange utløserpinnen er kanskje litt upraktisk til jakt men...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...