Jump to content

Liggeunderlag, ikke oppblåsbart


stratos

Recommended Posts

Noen tips til dette?

Har lett meg grønn etter "Ajungilak Eva Lux" med sine 1.8cm og relativt lave vekt.

Har sett flere med 1.4cm, men vil helst ha "mer". (kan ta med 2, men vil helst ha med 1 tykkere)

 

Vet noen om noen nettbutikk, eller butikk i Oslo/akershus/Vestagder området hvor det går ann å få tak i noe?

 

Nesten alle pusher oppblåsbare liggeunderlag...men vil ha det som tåler alt. -.-

Link to comment
Share on other sites

Ajungilac Bamse er det du trenger da.

Ca. 20 mm komfort som ikke sklir (bortsett fra at soveposen gjerne sklir, men det er dens feil).

 

Selges hos Ajungilac-forhandlere som g-sport / intersport el.

Det de ikke har skaffer de til deg, hvis de har service da.

 

Mye bedre service enkelte steder her i landet (les; jeg er bortskjemt og blir sur andre steder i landet der service ikke kommer men må "skaffes"....)

Link to comment
Share on other sites

Bamse Extrem er vel fortsatt bare på 14mm, eller?

 

Desverre ser det ut til at lux mat'en er ute av sortimentet, men det er ikke sikkert. Søker en på ajungilak så kommer en til Mammut og der er det ingen underlag som ikke er oppblåsbare, men det er jeg sikker på at fortsatt produseres under Ajungilak-logoen, så kanskje lux'en også gjmmer seg i systemet ett sted.

Link to comment
Share on other sites

er noe mystisk med xxl siden. de er vanligvis 14mm, men vekten på den til linken er ganske høy.(?)

 

ajungilak eva luxen er å finne på www.mammut.shop.de

http://www.mammut-shop.de/likecms.php?s ... a=49&st=ma

 

men er "tomt på lager". De har puttet den under 2009/2010. så jeg håper for all del at den ikke er tatt ut av deres sortiment så fort =S

 

Ridgeresten er av interesse om en ikke finner noe annet =/ har noen kamerate som har brukt den og de er ganske misfornøyde med "ridgene" da det enten samler vann/fukt/snø og isolerer mindre =/

 

at det å kjøpe noe tykt cellegummi skulle være så vanskelig å få tak i er ganske rart =/

etter noen kjappe søk så kan en jo kjøpe lignende liggeunderlag (1.4 cm eva foam) fra Kina til under 5kr stykket.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...