Jump to content

Verdi på en lakelander?


mikke

Recommended Posts

skal kjøpe ei kongsberg laklander 393 i kaliber 270W. Det står tofot på, en bushnell kikkert (3-9x40) åsså er den ikke gådd mer en 500 skudd!

 

hører det skal være et kjempekaliber, å et veldig alsidig også. alt fra and til elg(kuler og ladning må jo vurderes etter størrelse på viltet).

 

håper det er noen som har en formening om hva prisen på noe slikt kan være?! :D

Link to comment
Share on other sites

joda, 270 win er brukbar både på and og elg,akkurat som alle andre storviltkalibre. Den er ikke like superkurant som de tre store, men absolutt et godt kaliber.

 

Jeg tror heller ikke jeg ville gitt noe mer enn antydet for denne børsa. Om du ikke lader selv, anser jeg kaliberet som en liten ulempe. Vil tro kjøpeammo blir noe dyrere enn de litt vanligere kalibrene.

Link to comment
Share on other sites

Det er bra, for da ligger verdien gått over det jeg får den for:)

 

jeg ladder selv, så det skal nokk gå bra! må kjøpe litt til dette kaliberet men men.

 

hører folk sier det er god presisjon? stemmer dette?

 

å er det et kaliber og fåretrekke på elgjakt, noe jeg kommer til og bruke det til? kommer jo til å gå fra å bruke .375 Holland and Holland Magnum til 270W :S jeg vil jo selv påstå å være en grei skytter, men blir jo litt usikker når man går ned på kaliberet..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...