Jump to content

NORDISK MESTERSKAP 2010 PÅ KONGSBERG


jofla

Recommended Posts

Her kommer en liten "Bildekavalkade" - samt resultatliste fra årets nordiske mesterskap i Heavy Varmint (HV) som ble avviklet på Meheia skytesenter utenfor Kongsberg nå i helga. Det ble samtidig arrangert norsk mesterskap for Jeger- og Sporterklassen, samt for HV under dette stevne.

 

Javel, det var det jeg trodde skulle gå rimelig greit. Men så enkelt er det ikke. Om det er min PC - eller dette programmet her på Kammeret som er årsak vet jeg ikke, men det som skjer er at når jeg har lagt inn eks. 5 - 6 bilder og trykker"Forhåndsvis" - da vises bildene i riktig rekkefølge der, men da jeg trykker "OK" får å legge det ut og jeg går inn på tråden for å se. Da har plutselig siste bilde i serien som jeg la inn - kopiert seg automatisk over på alle de andre bildene slik at da er det plutselig siste bilde som vises på hele rekka. har kontaktet en sentralt på Kammeret for å finne ut av problemet. Kommer tilbake så snart jeg har funnet ut av det.

 

 

Det ser ut som det går greit om jeg legger ut bare et bilde. Her er sammelagt vinnerne fra årets nordiske mesterskap.

 

Fra høyre.(håper jeg har plassert riktig person på riktig plass av finnene)

Nr. 1. og Nordisk mester: Jari Laulumaa. Finland. Nr. 2. Jari Parkki. Finland. Nr. 3. Juha Søderholm. Finland. Nr. 4. Juhani Tulppo. Finland. Nr. 5. Roy Arne Syverrud. Norge. Nr. 6. Arnfinn Svartvatn. Norge. Nr. 7. Bo Pettersson. Sverige.

 

[

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Finnes det resultater noe sted? På http://www.benchrest.no står det kun "this site has been suspended" :?:

Her har det "tårnet" seg opp vanskeligheter. Jeg klarer ikke å få lagt ut bilder og resultatlister her på Kammeret fra min PC.

Fikk parallelt oversendt til vår WebMaster for å få lagt ut på NBSF`s hjemmeside, og så viser det seg at den ligger nede. Ved kontakt med ansvarlig "drifter" der bekrefter de at det er problemer.

Når siden benchrest.no blir i orden igjen(support har lovet å fixe det så raskt som mulig) så blir det lagt på http://www.benchrest.no

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...