Jump to content

Ammo til 12/89


Gåselokken

Recommended Posts

Har tråla nettet etter forhandlere som selger 12/89, men finner kun på jaktdepotet. Litt langt å kjøre fra møre(hehe,den rima,gitt). Noen som har en link eller tips om andre butikker? Gjerne i M & R traktene.

 

 

Lykke til! Gi beskjed hvis du er heldig!

 

Kjøpte hagla (870 Mag.Expr.) på Intersporten i Ålesund; "Jada dette er et heeelt kurant våpen å skaffe amo til!", sa selgeren...

Det stemmer ikke! Har prøvd å få dem til å ta inn amo til det våpenet de har solgt, men neida, det kan de ikke! Det er vist ikke en type amo som det går så mye av, og da kan de jo ikke ta inn den...

Ja, jeg vet at 12/76 fungerer helt utmerket, men siden jeg har kammer som tar 89, så har det vært greit å kunne ha noen skudd liggende ihvertfall!...

Link to comment
Share on other sites

Har dere ikke noen bekjente eller kompiser som kjører lastebil eller er i Oslo i blant??

 

Om en vrir innsiden av huet litt pleier det ofte å komme løsninger fram av det.

 

Jeg tror uten å være 100% sikker at vi har det klart beste utvalget av litt særere ammo som dette i landet og jeg er ganske sikker på at prisene er svært så konkurransedyktige.

 

Om dere ikke finner noen som kjører er minstefrakten med Nor Cargo ca 600,- + mva. Da kan en få avgårde ca 2 kasser ammo. Ikke så ille med 1,50,-(stk i frakt når prisen ikke er verre enn 8,- til å begynne med

Link to comment
Share on other sites

Har dere ikke noen bekjente eller kompiser som kjører lastebil eller er i Oslo i blant??

 

Om en vrir innsiden av huet litt pleier det ofte å komme løsninger fram av det.

 

Jeg tror uten å være 100% sikker at vi har det klart beste utvalget av litt særere ammo som dette i landet og jeg er ganske sikker på at prisene er svært så konkurransedyktige.

 

Om dere ikke finner noen som kjører er minstefrakten med Nor Cargo ca 600,- + mva. Da kan en få avgårde ca 2 kasser ammo. Ikke så ille med 1,50,-(stk i frakt når prisen ikke er verre enn 8,- til å begynne med

 

 

 

Nja, tror heller jeg kommer nedover selv, liker helst å se "greiene" før jeg kjøper...

Skal også ha ei rifle til kjærringa i samme rennet (Howa 6,5x55)...

Og det blir sikkert litt (!) annet med hjem også....

Link to comment
Share on other sites

Le Boost: Var i kontakt med jakt og fiskespesialisten i Molde pr mail i dag. De hadde noe remington liggende. Ulempen var prisen: 48,- smellen :shock: , men ville få inn noe rimeligere Federal i slutten av neste mnd. Butikken ligger like ved ferjekaia, under kinaresturanten. Blir vel handla uansett pris. Så hvis du har tenkt deg over fjorden fra Ålebyen så vet du hvor du ksn finne deet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alternativet er å kontakte sandnes i Åndalsnes, har veldig goder erfaringer når det gjelder å være behjelpelig, og skaffe det jeg som kunde ønsker meg på begge av disse 2 fonhandlere i vårt distrikt. (jakt og fiske spesialisten i Molde og sandnes våpen i Åndalsnes)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...