Jump to content

Langholdsriggen tar form


Para Bellum

Recommended Posts

normal_Rem_6%2C5x284(1)_%5B640x480%5D.JPG

 

normal_Rem_6%2C5x284(2)_%5B640x480%5D.JPG

 

normal_Rem_6%2C5x284(3)_%5B640x480%5D.JPG

 

Bildene er noe amatøraktig redigert, men men. Børsa er Rem 700 LA og ble ombygget hos Rafdal en eller annen gang, påmontert Shilen pulverlakert løp, High tech stokk og kamret i 6,5x284.

 

Jeg bestilte en Mcmillan A4 stokk gjennom Ragnar Hansen, etter 8 måneder kom den faktisk, børsa ble sendt ned for bedding og montasje av Badger hevarmskule.

 

Kikkerten er Leupold Mark 4 8,5-25x50 ble kjøpt brukt, Badger magasinløsning for 300WM er nesten umulig å få tak i for tiden, men endte opp med et underbeslag for 338LM og et 300WM magasin. Luske hær på forumet sto for tilpassing og montering.

 

Vekta på riggen ble ikke så ille, ca 6kg uten tofot.

 

Desverre var det jo en hær som la ut bilder av en mauser tilpasset med TRG tofot,så det er nok fare for at litt av feriepengene går til en slik løsning :D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har ikke skutt noe særlig i Bodø.. Har vært på bestemorenga på jaktfelt bare.. venter bare på at banen skal åpne for trening.. Men jeg er veldig sugen på å skyte så jeg er litt utålmodig!! Skyter mest når jeg er hjemme i steigen, men det er litt langt å kjøre...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...