Jump to content

HJELP! Trenger deler til sako montasje!


Forstkandidaten

Recommended Posts

tja husker ikke hva de heter... men det er den montasjen der du har den store skruene på siden. det er denne jeg ødela, samt den vinkelen som går i sporet på låskassa.. den klakken som den ødlagte skruen skrur fast.. idiotisk forklart men skjønner du hva jeg mener? Det er ikke plast ringer i ringene på denne, så jeg vet ikke om det er optilock. og det er forresten 30mm ringer.. og jeg kjøpte de (nye) i fjor, så vet ikke om det er en styggammal modell.

Link to comment
Share on other sites

Takk karer, jeg har et spørsmål til; disse montasjene har sitti på CZ ZKK 600`n min. Jeg kjøpte de i fjor. Jeg var en snartut nede til Jaktpartner i Elverum i stad, og der fikk jeg ikke lov til å kjøpe nye sako montasjer. Heller ikke Warne, noe jeg synes er litt underlig i og med at jeg hadde warn montasjer på den før.. og sako montasjer nå.. det er jo så godt som umulig å oppdrive montasjer til CZ virker det som.. er det noen som vet hvem som er importør av cz i landet, som muligens kan ha montasjer på lager??

Link to comment
Share on other sites

nei fikk ikke kjøpe for han mente andre montasjer enn orginale cz montasjer ville passe.. jeg sa jeg syntes dette var underlig når jeg har hatt både warne montasjer og sako montasjer på den.. om man ser på midway så selger/anbefaler jo de de warne med eller uten dowtail til nettop cz.. men men jeg drar innom er mer seriøs aktør i Kongsvinger på mandag, om de ikke kan skaffe så ringer jeg deg noveske :)

 

Jeg vil jo helst ha stålmontasjer, og originale cz montasjer er vel kun i alu.. ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...