Jump to content

Jakt klær og sko??? HJEEEELP :)


chkongen

Recommended Posts

Nå har jeg spurt litt rundt, mange mener Norrøna dovre er tingen. Lest mye bra på tester osv og, MEN ingen har sagt noe om den nye lyse modellen (2010 modellen) kan noen komme med litt innspill om den? Den vs Norrøna Finnskogen feks?

 

(Er ikke rik, så vil kunne ha en dress til rype og kanskje litt skogsjakt)

 

Og når det kommer til sko, funker crispi hunter? kan den brukes til litt fjellturer også?

 

Takk

Link to comment
Share on other sites

Heisan ser ut som du skal gjere ei fornufti invistering. Har di crispi hunter skoa sjøl å det er deili når en kan ta av se skoa etter en lang dag i fjelle me tung bæring og beina er som nye. Slik e har skønt er dei skoa for oss me litt smalere fort har man breie føtter er det alfa som skal være best. Dei blei for breie for meg alle rede i butikken. Ett anke punkt me crispi hunteren er att den er lite egnet for smyg jakt for den lager litt lyd mot graset da var det bedre med gummi støvler synes eg.

 

Norøna klær vet eg mindre om dei passer ikkje meg i formen. Men er ikkje så slite sterke. Har bergans sjøl men den er heller ikkje så sterk villa sett litt på herkila sin dres e. Persolig har eg trua på den lik den gamle militer dressen men med gor tex og veier ett tonn. blir litt smak

Lykke til.. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...