Jump to content

Ringtrening på Hedemarken?


HyprJinta

Recommended Posts

Utstillingssesongen nærmer seg, men jeg savner noe arrangert ringtrening - seriøst eller på eget initiativ: All trening er bra.

Men vi skulle helst begynt NÅ!

 

Men jeg kan ikke finne noen som arrangerer ringtrening i midtfylket; Hamar, Stange, Løten, Elverum.....

 

Vet du om noe??

Link to comment
Share on other sites

på flyplassen så har dem hatt det i ny å ned,men vet ikke om dem holder på med dette,vet å at sønsteby'n hadde noe i dala i fjor vinter,men sikreste kort er nok flyplassen på stavsberg, siden av gjennvininga, de holder på hver tirsdag,står også i HA om dette på *det skjer* bak i avisa,,,,hør med dem,,,,,,

 

jeg skal i ringe på lørdag og HÅPER jeg klarer å klore til meg det siste certet.....

Link to comment
Share on other sites

@ Finnspets

Hvis du klorer så blir det neppe noe Cert. Er'a forresten så gammel at det er siste Cert du konkurrerer om? Du unnskyldte deg jo med at det var bare ei ungbikkje da hun ikke fant fugl for meg i fjor :mrgreen:

Sorry, for off topic, men jeg kunne ikke dy meg.

 

@ trådstarter.

Vi har ingen private planer om ringtrening i dal'n nå, men det går sikkert an å hoste opp noen hunder til litt trening dersom du får problemer med å finne noe. En voksen finnspets (den ekvipasjen trenger det i alle fall for å unngå utvisning fra ringen pga kloring), en ung schweitzer (jeg regner med at det er hva du skal trene) og en liten fauve, da er vi jo allerede 3. Kjenner flere med unge elghunder som i alle fall burde trene litt.

Link to comment
Share on other sites

Har 3rig schweizer ja, og en dreven hanne på 5. Sistnevnte viser seg sjøl, men trenger at jeg blir trygg.

Er det noen muligheter for et par-tre gjennomkjøringer før 11.06.så er vi med. Annonserer man litt til kjente så blir det kanskje et pr til?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...