Jump to content

NM Elg Andebu 2010


Recommended Posts

Får vell være med i år nå som det er på hjemmebane.

 

Må vell ratt trene også da så man forhåpentlig til kommer på øvre halvdel av lista, det fine med å ikke være aktiv på noen år er at jeg hvertfall har falt ned noen klasser.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ang. prøve-NM: Noen fra hedemarken som skal nedover og skyte prøve-NM? Jeg skal skyte, men har veldig lyst til å kombinere dette med en MC-tur i området. Da skulle jeg gjerne fått sendt børsa og litt utstyr med noen som skal nedover i bil...

 

Anyone?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kveldsstevner tirsdag ogsdag og torsdag

 

Tirsdag: Lardal kl 14-20. 15skudd (tror jeg)

 

Onsdag: Lardal kl 14-20.

Hedrum kl 14-20

 

Torsdag:Hedrum kl 14-20

 

 

Fra Allum banen(hedrum) til gyldenspissen (lardal) tar det ca 40min

og fra andebu banen til hedrum ca 30min og andebu gyldenspissen ca 30min.

Link to comment
Share on other sites

Var for første gang å skøyt NM ELG i går, det ble ett greit resultat for meg. Klarte med nød å kvalifisere meg til finalen på lørdag.

 

Det var en kjempe fin skyte bane og ett bra opplegg de har fått til på Håsken.

Honnør til de som arrangerer :D

 

Det eneste som kunne vært bedre er å få lagt ut program og kvelds finalistene fra press skytingene på nettsiden.

Link to comment
Share on other sites

da var skytinga over for min del på elgen .fikk ikke flyt på skytinga og da blir det ikke noe bra resultat. men fornøyd med duell, der ble det 4 etter endt kveldsfinale, veldig fin trening og takle press. på villsvin pressen ble det 2plass i kveldsfinale og kansje jeg drar ned på lørdag

Link to comment
Share on other sites

Skaut i går, og kan ikke med hånda på hjertet si at jeg er fornøyd.

 

50 fra stillestående hjelper ikke stort når en åpner med 21 på første løpendeserien. Så på anvisninga og ble farlig irritert på meg selv, for så å skyte en dårlig 24-serie. 95 poeng var under det jeg hadde forhåpninger og ambisjoner om, men i går var jeg ikke bedre.

 

Kveldsfinalen gikk derimot bra, fikk 25/3 på den. Så igen; 120 blir i ingenstedsland.. hverken bra eller styggdårlig. Alt for langt etter de som vil være best etter endt skyting på fredag. Om jeg er heldig og skyter bra i hovedfinalen kan det bli juniormedalje, men tviler på at den går så lavt som på rundt 145.

 

Gleder meg til jaktfeltsesongen jeg :oops:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...