Jump to content

kkc stokk til sauer 202


gaupejeger

Recommended Posts

Virker som det fortsatt er litt problemer. Særlig med forskjeftet.

Har ikke 202 med KKC selv, men måtte hjelpe en kompis da forskjeftet måtte pusses ned en god del for å få plass. Samt at eieren er fortsatt litt usikker på om forskjeftet lager litt problemer med presisjonen (må nok pusses litt mer).

Link to comment
Share on other sites

Overhørte noen på jaktfelt sist jeg var der som var særdeles misfornøyde med KKC, laminatet slo sprekker - og det var visst et problem flere og flere fikk. Håper han som lager KKC finner ut av det, for jeg har lyst på en sånn stokk selv...

Link to comment
Share on other sites

Hadde første utgaven av KKC for 202. Denne krevde endel tilpassing og ble aldri helt bra.

 

Har siden november, er det vel, hatt andre utgaven. Denne har fungert, er brukt til jaktfelt. Måtte tilpasse skiven og skruen til forskjftet, men ellers bra.

 

Har så vidt jeg har sett ingen sprekker ennå. Hvor er det den sprekker?

 

Er det så at det er kommet en 3. utgave?

 

Jeg er meget fornøyd med utformingen på dette skjeftet, det passer meg svært bra.

Link to comment
Share on other sites

slik jeg forstod når jeg pratet med stian(på frisk jaktluft/jakt og friluft;) )så var det gjort noen endringer på forskjeftet ,

noen dro til slik at forskjeftet la ann på løpet og selvfølgelig minsket presisjonen,

var gjort en endrin med festedetaljen der forstod jeg,

hvor laminatet sprekker veit jeg ikke,med skal vist gjort forbedring der oxo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg har hatt KKC til saueren i flere år nå og kan ikke fullrose den stokken nok! Er rett og slett helt nydelig. Det eneste minuset er selvsagt vekta, men det er helt OK for meg i forhold til hvor god børsa bli med den! En annen ting er jo at børsa blir utrolig pen med stokken. Er desidert den fineste varianten av KKC, altså når den er delt. Men det er jo bare det estetiske, selve stokken har vært plettfri for min del!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...