Jump to content

Weirauch Luftpistole HW70


Skyttergutt

Recommended Posts

Mamma har en Weirauch HW70,som ho arva etter kjæresten til bestemor.Siden ho ikke har peiling eller interresse,får jeg bruke den siden jeg holder på med skyting.Så det jeg lurer på,er om denne pistolen er verdt noe.Den er ikke ny akuratt,men er veldig fin til sikkert å være noen år.Blånering virker fin,bortsett fra at det er noen hvite prikker,som ser ut som støvkorn på den.Ramma eller hva den kalles har ikke noen store synlige skader,og pistolen virker ellers fin.Originalkassen som den oppbevares i er også fin,bortsett fra at ene siden har løsnet i hjørnet.Så selv om mamma ikke skal selge,lurer jeg på hva dere tror den kan være verdt idag?

Link to comment
Share on other sites

selvom hw70 er en "ekte hw" er det såvidt jeg husker en gammel pipespenner, og dermed ikke av interesse for andre enn samlere.

 

jeg ble tilbudt en strøken en i originaleske for et par uker siden, eieren visste hva det var han solgte, og ville ha 600kr.

 

pistolen din har mye større affeksjonsverdi for deg enn du noengang kommer til å få tilbake i kroner!

Link to comment
Share on other sites

selvom hw70 er en "ekte hw" er det såvidt jeg husker en gammel pipespenner, og dermed ikke av interesse for andre enn samlere.

 

jeg ble tilbudt en strøken en i originaleske for et par uker siden, eieren visste hva det var han solgte, og ville ha 600kr.

 

pistolen din har mye større affeksjonsverdi for deg enn du noengang kommer til å få tilbake i kroner!

 

Hva mener du med pipespenner?At du må knekke løpet for å lade?

Skjønner at den ikke er noe gullgruve,og det har heller ikke noe å si,siden hverken jeg eller mamma ALDRI ville ha solgt den.Men det er alikevell artig å høre hva ting kan være verdt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...