Jump to content

kryp


Geir Småvik

Recommended Posts

Her kommer den harde og brutale virkelighet til syne. STI'en er et kjempebra produkt, men taksameteret går og noe håndtilpassing av avtrekke kommer ikke på tale i monteringsjobben. Maskinpreparerte deler hele veien men geometrien mellom hane og sear er ikke gunstig.

Jeg har sett nokk av disse for å se at det går igjen hele veien.

 

Trøsten får være at kvaliteten på delene er helt på topp (nesten, men de beste koster)

Så de er ingen vei utenom en skikkelig avtrekker jobb helt fra grunnen av.

Link to comment
Share on other sites

HEI, HEI, HEI, HOLD NÅ ANN LITT!!!!!! STORT VARSKO:

Du vet ingenting om hvordan den hanen passer sammen. Det kan godt gå bra, men det kan like gjerne ende med katastrofe.

 

Har du sjekket om sikkringen din virker???? Hvis du i det hele tatt får den på. Får du den i sikret posisjon. Hvis isåfall, prøv et avtrekk. Hører du et lite knepp, er deler farlig i bevegelse. I værste fall faller hanen når du slår sikringen ned. Det er nå en ting, du kan hende ikke bruker sikrings fløyen aktivt i dine programmer. Bare du er klar over det.

 

Enn værre kan du oppleve hanefall og ukontrollert skuddavgang. Ikke særlig morsomt. Skjeve blikk fra sidemann med påfølgende hoderysting og øredøvende taushet?, flaut :oops:

Link to comment
Share on other sites

heisann hoppsan. skal ikke gjøre noe som medbringer fare nei. Skal prøveskyte på banen imorra og se at alt fungerer perfekt.På banen like ved der jeg bor er jeg alltid alene, så det er ingen fare. Hvis ikke det virker som planlagt får jeg sette tilbake orginalen. Det er en STI hane jeg har satt inn nå også da. :)

Link to comment
Share on other sites

uansett hvor godt det virker bør du la en kompetent 1911-smed kontrollere avtrekket ditt. om du uansett er plaget av kryp(all kryp i et avtrekk er ikke nødvendigvis dumt) kan du jo få noen som kan det til å sette opp avtrekksdelene dine riktig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...