Jump to content

Jaktfelt Karmøy 4/5.


Recommended Posts

Lurte på å ta turen ut i morgen og skyte litt, men har ikke snøring på hvor denne banen ligger, er det noen som kan gi en grei beskrivelse på hvordan man finner frem?

 

Noen fra stavangerområdet som tenker seg ut forresten, så kunne man evt ha samkjørt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal og utover, men kjenner heller ikke veien så jeg har haiket med jaktlykke.

 

Er litt spent for:

-ikke skutt jaktfelt på nesten 10 år, tror sporten har utviklet seg litt

-ikke skutt in børsa, men jeg tror jeg vet hva den er innskutt med (for et år siden).

-har ikke skaffet meg strartkort

-Børsa veier opp mot grensa

 

 

Mulig jeg må starte i sporter-B med en børse som ikke treffer annet en skogen... Men tror den smeller, og noen må jo komme sist (det blir jo en ny opplevelse :roll: )!

Link to comment
Share on other sites

Ikke så vanskelig å finne frem egentlig. Kommer du nordfra så kjører du til rundkjøringen på Eide, der ligger og Karmøy Folkehøyskole, Karmøyhallen osv. Mener det står Kopervik på skiltet. Ta ned til venstre her og kjør rett frem. Ikke ta av til verken høyre eller venstre, men rett frem. Et godt stykke å kjøre på forholdsvis dårlig vei. Etterhvert vil du komme til Blikshamn. Herligger skytebanen. DU kjører rett forbi skiltet merket leirduebane. Rilfebanen ligger litt lenger nord. Regner med at det er satt opp skilt der du skal ta av fra hovedveien. Kommer du fra sør tar du av i Skudenes og kjører gamleveien eller austre veien som den kalles mot Kopervik. Hold rett frem til du kommer til skilt hvor du skal ta av fra hovedveien.

 

Ikke særlig detaljert dette, lenge siden jeg var på banen der nå. men håper det kan være til litt hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...