Jump to content

luftpistol til kjeller morro


Ole_Netland

Recommended Posts

jeg vil kjøpe meg en luftpistol til morroskyting i kjelleren og på terassen. jeg er ingen konkurasneskytter når det gjelder pistol, så dette blir bare til morro.

 

Hva vil dere anbefale når budsjettet er max 2000kr. tanken er å kjøpe co2 pistol/revolver selv om co2 ikke har samme hastighet ved alle skudd. våpenet må kunne lade minst 5 kuler av gangen.

 

Ser at XXL har div pistoler og en revolver i denne prisklassen, noen som har erfaringer med disse? ser for meg at justerbare sikter vil kunne være en fordel. revolver henger nok litt høyere i kurs hos meg, men innser at jeg nok får mer våpen for penga ved kjøp av pistol.

 

så, dette jeg da lurer på er:

 

:arrow: Erfaringer med XXL sine CO2 pistoler/revolver?

 

:arrow: Tips til våpen jeg bør kjøpe til dette bruk (med link til forhandler)

 

 

 

jeg har prøvd å søke men ble ikke så veldig klok av det...

Link to comment
Share on other sites

Har liten erfaring med luftvåpen.. men kjøpte en Walther CP88 fra XXL i forkant av påsken for noen år siden.

Veldig fin med gode treskjefter og ett flott lærhylster. Men så snart påska var over havnet den på Finn.no. Grunnen var luftpistolens fravær av futt. Man ser tydelig kula (og dens krumme bane) mot blinken, dette var litt i overkant uvant for meg. Fokuset gikk fort over på å se på den lille blyklumpen fare avgårde fremfor selve skytingen.. Bortsett fra det virket kvaliteten og det skytemessige helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...