Jump to content

Klipp fra nye filmen Rådyr&rådyrjakt nr 5


Petit

Recommended Posts

Rådyr og Rådyrjakt nr 5.

 

Endelig endelig er den her, detta har jeg gått å venta på i snart 1 år. For er det noen som jeg mener virkelig kan å lage rådyrjakt filmer, så er det Runar Høgfoss og Ole Fallan. De kan det med å dra inn lun fin humor, og å vise hva som virkelig er jakt. Jeg får bare ikke fullrost der arbeidet disse gutta legger ned i disse filmene. Når man ser mange av de andre rådyrjakt filmene på markedet, så skulle man jo tro at det ikke var annet enn skuddsituasjoner i rådyrskogen. Det som jeg også syntes at de treffer så Jævlig godt med(unskyld språket) er, de gutta og jentene som er med i filmene. Dette er jordnære flotte mennesker, som setter en helt spesiell stemning i filmene. Jeg er så heldig å ha alle filmene i fra Runar og Ole, noe jeg er meget glad for for det er kun de som går igjen i dvd spilleren. tror vel snart at dvd spillern kan dem utenatt. Jeg tror vel ikke at jeg overdriver hvis jeg sier at jeg har sett alle minst 150 ganger hver. Det som er unikt med disse filmene er at du aldrig går lei dem, de er like fine hver gang. En ting til å det er at den også fenger mange som ikke bedriver jakt, for kona mi er like glad i dem hun også å hun driver ikke med jakt. Det er jo en del ganger som det er svært lite å se på tvn, da kan kona si som så. Kan du ikke sette på en Rådyr og rådyrjakt så har vi noe fint å se på, dette forteller vel sitt om hvor gode disse filmene er. Jeg så linken til youtube, å det er noe jeg ikke skulle gjort for nå virker det som en evighet til den 8 April.

Så nå skal turen gå til Lillestrøm den 8 April, for å få tak i filmen og for å treffe gutta bak disse filmene for det er desverre noe jeg aldrig har gjort før.

Så nå får man gå å finne på noe så ikke ventetiden blir så lang. (endelig julekveld for han far)

 

Så Runar og Ole

 

Tusen takk for kjempe flotte filmer, gleder meg som en unge til å se Rådyr og Rådyrjakt nr 5.

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg så heldig at jeg har fått en førpremiere på nr.5 :D

 

Dere kan glede dere!

 

Filmen viser flere av de samme jegerne (og bikkjene) som i de tidligere filmene. Vi får se jakt og jaktprøve med ulike kortbeinte drivere, og for egen del var det særlig interessant å se hvordan jaktprøvene foregår.

Jaktscenene i filmen er realistiske (det er ikke bare å....) , og det posteres både i jordekanter, i hogstfelt og inne i skauen. Spennende er det uansett når en skjønner at rådyra nærmer seg posten, eller når en må smyge for å få reint skuddfelt, eller når det kommer mange dyr på post, eller...

Humoren er også på plass :D

Filmen vil nok være en skuffelse for dem som ønsker flest mulig fall og skuddscener på kortest mulig tid, men for dem som ønsker hele jakta trur jeg den treffer blink.

 

Bra jobba gutter! Og takk for nok en bra film! Jeg skal iallefall kjøpe den så fort den er leveringsklar.

 

PS: Du kan være stolt av bikkjene dine Petit, for de gjør absolutt en god figur :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...