Jump to content

Forbedring av Rem 597


Recommended Posts

Offeret:

rem597.jpg

No skal eg ikkje sei at 597 er eit vidunderbarn av ein salong, men den har sine sider. Største minus er vel avtrekk og magasin. Heldigvis fungerer 2kr demparen optimalt :D

 

Har no i det siste begynt å skyte litt "langhold" med 597n, første problemet eg støtte på var at kikkerten (tasco varmint) ikkje hadde nok knepp til å nå 100m eingang. Mistenkte billige alu-ringer for å være synderen, men dette er løyst midlertidig med å shimse opp bakre ring med ei 1mm plate.

 

Planen er å frese ut ei picatinny skinne med passelig fall på. Kjøpte dette emnet fra brownells http://www.brownells.com/.aspx/pid=1651 ... BASE_STOCK

 

Det er på vei over dammen as we speak. Så var det fallet då? Kva bør ein legge seg på? Tenker gjerne at eg skulle nå ut til 300.

Når 200m no, men då nyttar eg strelok (ballistisk kalulator) på mobilen og mildotten.

 

 

Det mest positive er jo det at rifla leverer svært god presisjon "ut av boks"(meinar no eg). Har ikkje testa allverdens ammo enda, men Lapua standar leverer slike grupper uten problem:

100m

100m.jpg

200m

200m.jpg

 

Skutt med tofot og knyttneve som bakre støtte. Rifla har potensiale meinar no eg.

 

 

 

Når rifla er nypussa og tømt for sand(kruttrester) så veksler den fint, men etter 50skudd med lapuaen så er det brått stopp. Dette problemet vil eg til livs.

Tanken sålangt er å fjerne vekt fra sluttstykket. Slik eg ser det er det enklaste løysning for å få underlydspatroner til å veksle sikkert. Kva tykkjer folket om det? Mulig det blir for lett for høghastighet ammo, men det ser eg ikkje på som eit tap.

 

Tråd fra rimfirecentral om ein som prøver det samme: http://www.rimfirecentral.com/forums/sh ... p?t=205650

Men han tar det litt lenger en kva eg er villig til. Eg tenkjer heller å bore ut passelige hol som kan om nødvendig fylles igjen.

 

 

Om dette går veien så blir det fiksing av avtrekk og kanskje eg må kikke meir på magasinløysninga om nødvendig.

 

Skal ialefall oppdatere posten ettersom ting skjer. Tenkjer å begynne på sluttstykket først, men kom gjerne med innspel.

Link to comment
Share on other sites

har en maken rifle.

volquartsen avtrekker gjør avtrekket mye bedre.

 

Jeg har polert slutt stykke stengene og bruker lite olje, da går min mellom 500 og 700 skudd før puss.

 

Presisjon har jeg ikke testet på 100m men er bra på 50.

Link to comment
Share on other sites

Har vurdert volquartsen hammeren ja. Kva avtrekksvekt ville du sei du har no?

 

Guidestengene til sluttstykket er rimelig polert etter 5000+ skudd, så veit ikkje kor mykje effekt det vil ha for meg.

 

Greieste hadde jo vært å ta av en del fra sluttstykket som kan settes på igjen ved behov...

Link to comment
Share on other sites

Sluttstykket veger ca. 185g, begynte i det små og har sålangt tatt av 5g ved å borre 4 forsenkinger.

sluttstykkemod1.JPG

 

Ser desverre ut til at det må meir til, som du ser på videoen så klarer ikkje subsonic skudd å veksle regelmessig.

 

 

Artig å sjå på når det virker då

 

 

Høghastighetsvideo er jo altid kjekt :mrgreen:

 

 

Må nok fram med fresen. Satser på å redusere 10% av vekta i neste omgang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...