Jump to content

Vilhelmina.


Saksvoll

Recommended Posts

Jeg og en kompis har begynt og planlagt tur til vilhelmina på skogsfugljakt den 25august,

har funnet mange fine terreng,

Er det noen som har vært i området? trenger litt informasjon om hvor man kjøper jakt kort, og om det er vanskelig og skaffe kort den 25 august..

jeg sendte en e-post til vilhelmina turistbyrå, de sa at de begynte og selge jakt kort den 1 august, og at jeg skulle møte opp da.

og hva er SCA mark ?

 

mvh kristian

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jo, har jaktet i området Wilhelmina, Saxnäs, Marsfjället.en par sesonger. Jaktkort er ingen problemer. Du kjöper bl.an. på Turistbyråen du nemte. Hotellet i Saxnäs selger kort for SCA. Kultsjöen (ligger like ved),selger kort på Statens Mark. - "Ranger" svarte deg korrekt på va SCA, står for.- De har store skogsområder som er åpen for jakt. SCA's jaktkort er en del billigere enn de på Staten. Skal du jakte skogsfugl, er det kansje de, som er mest intresante for deg. - Om du tar telefonkontakt med Turistbyråen igjen, sender de deg all informasjon, Karter,m.m. Kostnadsfritt pr.post. Lycke till! NYDELIG område. 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...