Jump to content

Kjøpe luftvåpen i Ålesund


Lindy

Recommended Posts

hva er du på utsikt etter. og hvordan er budsjettet.

skal du ha et lekevåpen eller skal du treffe det du sikter på?

tenk over hva du skal bruke luftvåpenet til å kjøp etter det du trenger.

men et litte hint kan jeg gi,

hold deg unna nordica og hatsan og gamo.

og billige kina våpen.

Link to comment
Share on other sites

Eigentleg noko til å kunne trene fornuftig med. Dvs sikte, kroppskontroll, avtrekk mm. Planen er å kunne overføre det til .22 seinare. Er nok ikkje aktuelt å satse fullt på luftvåpen. Har ein CO2 beretta sak som faktisk fungerer på ein måte til sitt bruk, men avtrekket er for hardt og den er nok litt upresis. Har lånt ein gamo compact og denne verka greit mop avtrekk, vekt og sikting. Prismessig tenkte eg vel å unngå noko som vert for dyrt, slik som proffe luftvåpen opp mot 10-15000. Gamo compact kostar ca 2500 og det er vel i det aktuelle nivået eg tenkte meg. Dersom andre aktuelle kandidatar finnast, vil eg gjerne vite om det. Og , er det det då aktuelle butikkar i Ålebyen, Molde ??

Link to comment
Share on other sites

Har dårleg trua på at du finn gode luftpistolar i butikkhyller i Molde i alle fall. Reknar med det er pistol du er ute etter sidan du nevner Gamo Compact. I Ålesund er ikkje lokalkunnskapen min god nok til at eg kan hjelpe deg med eit godt svar.

Hald auge med finn.no, det dukkar av og til opp gode kjøp der. Ellers kan det kanskje være ein idè å sjekke nettbutikkar. Denne er kanskje litt over budsjettet, men det ryktas et det er eit veldig godt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

viss det er luftpistol du skal ha ville jeg se på Gamo Compact og Weihrauch hw 40 og 45

der er jeg usikker på prisen men skjekk til magne landerø så får du vite det der.

er det luft gevær du skal ha se på Weihrach 50s

 

HW 50M/II / 50S er et meget krafig luftvåpen. Passer både høyre og venstrehendt. Forskjellen er at 50S leveres med justerbart "Rekord" avtrekk.

sakset fra mangne landerø.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...